Strategie

Strategia Wolters Kluwer

 

  • Ne extindem poziția de lider, creștem poziția pe piață. Ne vom concentra majoritatea investițiilor pe creșterea segmentelor din portofoliul nostru unde suntem deja lideri pe piață. Aceste poziții, cum sunt Soluțiile Clinice și Serviciile Financiare și de Conformitate, oferă oportunități de extindere globală. De asemenea, vom continua să dezvoltăm sectorul soluțiilor și al serviciilor digitale ale acestor segmente.  
  • Livrăm soluții și perspective. Vom investi continuu în produsele și serviciile noastre astfel încât să livrăm soluții și perspective adaptate la nevoile profesionale ale clienților noștri, pentru ca aceștia să poată lua decizii dificile și să își sporească productivitatea. Investim în aplicații pentru telefoane mobile, servicii cloud și soluții integrate. Investiția în produse, incluzând cheltuielile de capital, este estimată la aproximativ 8 – 10 % din veniturile în anii următori.
  • Oferim eficiență. Vom continua să găsim modalități prin care să oferim eficiență în domenii cum sunt sourcing, tehnologie, imobiliare, procese organizaționale și canale de distribuție. Ca și până acum, aceste programe operaționale excelente vor oferi modalități de reducere a costurilor și astfel clienții vor putea realiza investiții în  creșteri de marjă, simultan cu scăderea costurilor.

Evoluția noastră: Creșterea valorii pentru Clienți 


Publicații tipărite

Publicarea produselor tipărite este o activitate cu tradiţie în istoria companiei Wolters Kluwer şi se află în tranziţie către mediul online. Publicațiile tipărite reprezintă aproximativ 20 % din veniturile totale în 2015.

Software și servicii online

Acest domeniu de activitate al companiei este în creștere şi are un potențial extraordinar de dezvoltare. În 2014, aproximativ 80% din veniturile totale au fost realizate din produse și servicii online cu valoare şi profitabilitate ridicate.

Analiză de date
Există oportunități de a extrage valoare din cantitățile mari de date, considerate un produs derivat în domeniul serviciilor profesionale. Valorificate într-un mod responsabil și analizate inteligent, aceste date oferă statistici de valoare și direcții de urmat în procesul de luare a deciziilor corecte de către profesioniştii competitivi. Pentru noi, astăzi, acesta este un obiectiv important și o bază pentru oportunități de creștere viitoare.