GDPR post pandemie

alexandra.caras/ July 24, 2020/ Impresii webinarii

Pe parcursul sesiunii, participanții au putut afla ce drepturi și obligații au companiile după încetarea stării de urgență generată de pandemia COVID-19 din perspectiva prelucrării datelor.

În cadrul webinarului, trainerul Cristiana Deca a punctat ce măsuri de prelucrare a datelor sunt considerate legale, ce măsuri sunt considerate abuzive și cum se aplică măsurile de preventive COVID-19 fără a încălca principiile privind prelucrarea datelor.


Tematica webinarului a inclus următoarele puncet de discuție

⊟ Încetarea stării de urgență – ce facem cu datele personale colectate pe parcursul stării de urgență;

– inventarierea măsurilor de prevenție COVID aplicate în companie și impactul asupra datelor personale;
– gestiunea bazelor de date create în contextul COVID;
– măsuri suplimentare de securitate a datelor personale.

⊟ Analiza recomandărilor emise de ANSPDCP și bune practici în gestiunea datelor colectate
pe parcursul pandemiei COVID;

⊟ Dialogul cu ANSPDCP în contextul unui control privind măsurile adoptate în perioada stării de urgență;

⊟ Cazuri concrete de măsuri adoptate în criza economică cu impact asupra datelor personale:
modificările cu impact asupra angajaților și campaniile de marketing;

⊟ Continuarea activității în criza economică: cum influențează GDPR strategia de continuitate a afacerii.


Dintre beneficiile participanților

Scopul acestui webinar a fost acela de a ajuta companiile să creeze o strategie internă de urmat de către angajator după încetarea stării de urgență, cu privire la datele personale colectate și prelucrate pentru continuarea activității în noua realitate generată de criza economică.

Webinarul a inculs și simulare pe 2 scenarii pentru a înțelege concret ce tipuri de măsuri se aplică la nivelul companiei din perspectiva GDPR pe două departamente strategice: HR și Marketing.

De asemenea, participanții au dezbătut și scenariul unui dialog cu Autoritatea Națională în Protecția Datelor (ANSPDCP) din perspectiva unui control cu privire la măsurile luate pe perioada stării de urgență.

Totodată, s-a discutat despre cum pot să impacteze regulile privind datele personale strategia de continuare a afacerii.

Cristiana Deca este unul dintre primii specialiști în protecția datelor din România, cu o experiență de peste 7 ani în acest domeniu și cu o experiență de peste 10 ani în consultanță juridică în zona de IT.

Din perspectiva studiilor este absolventa unui Masterat în dreptul Uniunii Europene la Facultatea de Drept Bucurști, și are un Masterat în design thinking, fiind absolventă a Massachusetts Institute of Technology (M.I.T).


Trainerul webinarului

Cristiana este fondatoare și vicepreședinte – Asociația Specialiștilor în confidențialitate și protecția datelor – ASCPD, precum și membru IAPP – International Association of Privacy Professionals, fiind acreditată CIPP/E – cea mai improtantă acreditare pentru specialiștii în protecția datelor, cu recunoaștere globală. Ea conduce programele de conformitate GDPR pentru unele dintre cele mai mari companii din România, iar soluțiile oferite pentru alinierea cu prevederile GDPR sunt integrate în companii, astfel încât să aducă un plus de valoare afacerii.

Webinariile Wolters Kluwer România sunt organizate cu respectarea standardelor europene în domeniul e-learning și au ca suport metode și tehnici avansate de comunicare și predare; Lectorii dețin competență și experiență practică relevantă pentru formare profesională în domeniile vizate.

Vreau abonament
la Webinariile Wolters Kluwer România

Abonează-te la webinariile Wolters Kluwer România: ai acces la webinarul live direct în platforma legislativă Sintact.ro. Tot aici, vei regăsi și înregistrările webinariilor anterioare. Mai mult, îți poți crea folder pe desktopul personal doar cu webinariile.

De asemenea, beneficiezi de indexarea și căutarea disponibile în Sintact.ro, pentru a ajunge mai rapid la rezultatul dorit.

Nu ai cont Sintact.ro? Solicită demo gratuit aici »

Share this Post