Planificarea și inițierea achizițiilor publice – Practica Achizițiilor Publice

alexandra.caras/ August 10, 2020/ Impresii webinarii

Wolters Kluwer România alături de Asociația Experților în Achiziții și Societatea de Avocați „Ceparu și Irimia” a organizat, în parteneriat, o serie de 4 evenimente dedicate achizițiilor publice, extrem de utile atât autorităților contractante, cât și ofertanților.

Cei mai buni experți în achiziții publice au oferit protagoniștilor acestui domeniu cele mai relevante informații despre toate etapele procesului de achiziții publice: de la planificarea și derularea procedurilor de atribuire, până la realizarea contractelor de achiziție și rezolvarea
eventualelor litigii.

Tematica evenimentului a inclus următoarele puncte de discuție:

⊟ Privire de ansamblu asupra achizițiilor publice: cadrul legislativ european și național;
principii, definiții, praguri valorice, exceptări; reguli de publicitate; tipuri de proceduri de atribuire
și instrumente specifice; etapele procesului de achiziție;

⊟ Planificarea achiziției publice (strategia anuală de achiziție publică, strategia de contractare, consultarea pieței, determinarea valorii estimate, activități de achiziție auxiliare);
alegerea procedurii de atribuire;

⊟ Întocmirea documentației de atribuire Criteriile de calificare/selecție și criteriile de atribuire: motivele obligatorii de excludere, criterii de calificare/selecție restrictive, criterii de atribuire;

⊟ Modul practic în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP): completare Programul Anual al Achizițiilor Publice (PAAP), consultarea de piață, completare DUAE, completarea instrucțiunilor pentru ofertanți (Fișa de date), completare anunț de participare. Derularea unei achiziții directe prin SEAP;

⊟ Prezentare spețe, decizii de practică administrativ-jurisdicțională și judiciară;


Trainerii webinarului:

Florin Irimia, Marius Gogescu și Eduard Badea sunt cunoscuți specialiști în achiziții publice, cu experiență dobândită în cadrul instituțiilor care reglementează acest domeniu.


Tematica celorlaltor module:

⊟ Modulul 2 – 14 iulie 2020
Derularea procedurilor de atribuire

⊟ Modulul 3 – 15 iulie 2020
Contractele de achiziție publică

⊟ Modulul 4 – 21 iulie 2020
Litigii în materie de achiziții publice

Webinariile Wolters Kluwer România sunt organizate cu respectarea standardelor europene în domeniul e-learning și au ca suport metode și tehnici avansate de comunicare și predare; Lectorii dețin competență și experiență practică relevantă pentru formare profesională în domeniile vizate.

Vreau abonament
la Webinariile Wolters Kluwer România

Abonează-te la webinariile Wolters Kluwer România: ai acces la webinarul live direct în platforma legislativă Sintact.ro. Tot aici, vei regăsi și înregistrările webinariilor anterioare. Mai mult, îți poți crea folder pe desktopul personal doar cu webinariile.

De asemenea, beneficiezi de indexarea și căutarea disponibile în Sintact.ro, pentru a ajunge mai rapid la rezultatul dorit.

Nu ai cont Sintact.ro? Solicită demo gratuit aici »

Share this Post