Wolters Kluwer România ajută profesioniștii în luarea cu încredere a decizilor de impact asupra lumii lor

alexandra.caras/ June 22, 2020/ Articole, Articolul saptamanii

La Wolters Kluwer România, ne-am luat angajamentul de a ajuta profesioniștii să-și îmbunătățească activitatea și să întâmpine cu încredere provocările de o complexitate în creștere, într-o lume în continuă schimbare. Cu atât mai mult în această perioadă de încercări, sprijinim companiile de referință în domeniul lor cu soluții software performante.

Cu fiecare nouă recomandare, primim confirmarea eforturilor noastre susținute de a ne ridica la nivelul celor mai înalte exigențe. Totodată, încrederea partenerilor noștri ne obligă în a continua să oferim informații în timp real și tehnologii avansate care să le faciliteze luarea deciziilor în cunoștință de cauză.

Am făcut o prioritate din a răspunde prompt și aplicat problemelor specifice cu care se confruntă, pentru ca fiecare dintre ei să aibă impact asupra lumii lor, atunci când contează cel mai mult.

DB Schenker continuă eforturile de digitalizare şi standardizare a proceselor interne cu sprijinul Wolters Kluwer România

Investiţiile în digitalizare au ajutat compania DB Schenker să răspundă eficient provocărilor actuale din punct de vedere al gestionării nu doar a proceselor operaţionale, ci şi a celor non-operaţionale. Astfel, eforturile în digitalizarea proceselor cheie de natură juridică şi integrarea lor în cadrul sistemelor de procese ale companiei, precum încheierea contractelor, au ajutat compania să fie operativă integral în toată această perioadă, asigurând o eficienţă ridicată şi un control deplin asupra întregului proces de management juridic.

Aplicaţia standard de management al activităţii juridice a fost personalizată la cerinţele DB Schenker şi adaptată la nevoile, modelul de afaceri şi cultura organizaţională a companiei de către Wolters Kluwer România.

Aceasta permite un management facil şi eficient al activităţii departamentului juridic, acoperind aproape în totalitate procesele standard, precum redactarea, revizuirea, negocierea şi aprobarea tuturor contractelor operative, comerciale, administrative, litigiile, consultanţa juridică, serviciile integrate ale gestionării daunelor şi asigurărilor companiei.

Îmbunătăţită periodic în ceea ce priveşte fluxurile de lucru şi funcţionalităţile, aplicaţia oferă eficienţă în activitatea derulată la nivelul departamentului juridic şi nu numai, şi o transparenţă a proceselor cheie, o trasabilitate a sarcinilor de lucru, totul fiind gestionat într-un singur loc.

Astfel, întreg fluxul operaţional de încheiere a contractelor companiei se derulează integral prin intermediul aplicaţiei, începând cu deschiderea negocierilor interne şi externe, revizuirea şi adaptarea contractului şi aprobarea lui internă, până la semnarea şi arhivarea acestuia, întreg fluxul putând fi urmărit în timp real.

Totodată, implementarea aplicaţiei are şi un impact pozitiv asupra mediului înconjurător prin diminuarea volumul de hârtie printat datorită stocării şi arhivării documentelor într-o singură bază de date centralizată pentru o administrare simplă şi eficientă.

La începutul acestui an a fost lansată versiunea a treia care înglobează ultimele funcţionalităţi ce au în vedere implementarea unui flux de aprobare electronică a contractelor după o schemă prestabilită în funcţie de specificul, importanţa contractului şi natura riscurilor.

Implementarea de anul acesta are în vedere crearea unui mediu sigur de aprobare a contractelor din punct de vedere al riscurilor asociate, asigurarea transparenţei în procesul decizional şi automatizarea unor task-uri ale persoanelor implicate, astfel încât echipa de business şi managementul superior să ia cele mai bune decizii în implementarea noilor afaceri şi a celor mai inovatoare soluţii pentru partenerii companiei.

Share this Post