Wolters Kluwer România: cum lucrăm și ne adaptăm în contextul COVID-19

alexandra.caras/ March 13, 2020/ Articole, Articolul saptamanii, Coronavirus

Din dorința de a limita cât mai mult posibil răspândirea virusului COVID-19, companiile de pretutindeni au luat deja măsuri de protecție, în încercarea de a oferi condiții de lucru cât mai sigure, pentru binele atât al angajaților, cât și al colaboratorilor.

În contextul celor mai recente evoluții privind noul Coronavirus și dat fiind faptul că România este expusă la apariția de noi cazuri de infecție, ne raliem acestei politici responsabile. În consecință, am luat din timp măsuri de siguranță și am implementat un program de lucru de tip telemuncă (muncă la domiciliu).

Fiind o companie digitală, echipa noastră și procesele interne erau pregătite pentru această situație, astfel încât să putem garanta furnizarea și pe mai departe a servicilor la cele mai înalte standarde și încurajăm deschiderea către căile moderne de comunicare. În acest sens, suntem pregătiți să furnizăm evenimentele noastre sub formă de webinarii, asigurând totodată suport tehnic permanent. Astfel, participanții se pot bucura atât de evenimentele noastre, cât și de avantajele mediului online: mai mult timp și mai puțin efort.

În ce privește prezentările și trainingurile de produs pe care le-am susținut până în prezent prin întrevederi, acestea se vor desfășura de asemenea online, cu același profesionalism cu care v-am obișnuit.

Avem încredere că, luând împreună măsuri responsabile, vom reveni cât mai curând la modul de lucru obișnuit, limitând implicaţiile economice. Am adoptat deja un nou regulament intern, cu prevederi specifice COVID-19. Colegii noștri au primit recomandările Wolters Kluwer România privind măsurile de precauție și cunosc restricțiile care se impun.

La Wolters Kluwer România, alegem să vedem în această experiență un exercițiu de adapatare, reziliență și solidaritate: colegii noștri de la Wolters Kluwer Global, divizia Sănătate, au răspuns la nevoia din ce în ce mai mare de informații cu privire la coronavirus, oferind un singur punct de acces la cele mai noi instrumente și resurse pe care le dețin pentru cercetătorii medicali și personalul de specialitate din prima linie.

Vă reamintim că rămânem la dispoziția dumneavoastră și în noile condiții de lucru. Pentru orice informație, adresați-vă consilierului dedicat. Dacă întâmpinați probleme de natură tehnică, colegii noștri de la suport tehnic vă răspund prompt la numărul de telefon: +40 31 22 44 135. Pentru clienții Sintact.ro, vă recomandăm cu încredere serviciul Sintact Suport, secțiunea de asistență clienți prin chat, disponibilă în platforma noastră legislativă.

Să ne reauzim cu bine,
Echipa Wolters Kluwer România

Share this Post